Búcsú

2015.06.03.



Sziasztok! Mint láthattátok, az epilógushoz nem írtam semmit, mert úgy döntöttem inkább itt fogok mindent leírni.
Azt sem tudom hol kezdjem, de huh... befejeztem a második blogomat. Boldog vagyok, de egyben szomorú is, hiszen nagyon szerettem Nate-et meg Beverly-t, mint az össze többi szereplőt is, és most fura lesz elválni tőlük, de gondolom ez mindenkivel megtörténik, aki befejez egy blogot. 
Nem tudom még mikor, de biztos vagyok abban, hogy fogok nyitni egy új blogot, ami persze teljesen más lesz, és arról majd itt foglak értesíteni titeket, remélem velem tartotok.
Nem volt sok olvasója ennek a blognak, annál kevesebb vélemény, de akkor is nagyon szeretném megköszönni azokat, akik viszont végig itt voltak, olvasták Nate és Bev történetét, élvezték, vagy éppen nem, velük együtt voltak boldogok, vagy éppen szomorúak. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek.
Így a végére, még mindig elfogadom a véleményeiteket, mert nagyon szeretném tudni, hogy milyennek tartottátok az egész blogot, a történetet, vagy a szereplőket.
Remélem nem sokára ismét találkozunk,
Kata


A BLOGOT EZÚTTAL LEZÁROM!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése